Inchiriere container moloz

Bucuresti si ilfov.
Container moloz de 7 metri cubi cu stationare de la 24 ore, in functie de necesitatea clientului.
In container se poate incarca moloz, resturi de la conatructii, deseuri constructii, pamant, materiale lemnoase, etc.Exclus resturi animale.

Incarcarea se asigura de client.
Detinem 20 de containere.
Preturile difera in functie de zona.

Programarile se fac cu 24 ore inainte.
Detalii la 0727 656 366
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

inchiriere container moloz

Containerizarea a inceput in tarile industriale inca din anii ’30, cand companii de navigatie din SUA, Marea Britanie, Franta s.a. realizau transporturi de marfuri in containere, cu nave obisnuite pentru transportul marfurilor generale. Pe caile ferate ale acestor tari au aparut in acea vreme containere de constructii si dimensiuni diferite, indeosebi pentru transportul intern de marfuri.
Pana in anii ’70, transporturile containerizate interne si internationale nu erau strans legate intre ele si nu jucau un rol de seama in comertul international. Incepand cu anii ’70 „revolutia containerizarii” cunoaste un adevarat „boom”, exercitand o actiune determinanta asupra transporturilor, a productiei si a comertului mondial. Unii specialisti afirma ca trecerea de la transportul clasic la transportul containerizat este mai importanta pentru omenire decat a fost in secolul trecut trecerea de la navele cu panze, la navele cu motor.

Amestecuri de deseuri beton, caramizi, tigle si materiale ceramice,se refera la amestecurile moloz ce nu contine substante periculoase. Aceste amestecuri de beton, caramizi, tigle si materiale ceramice mai poarta numele de moloz.
Foarte puternic este procesul containerizarii in transportul maritim si cel intermodal. In prezent aproximativ 90% din traficul maritim de marfuri generale al tarilor industriale si cca 50% din cel al tarilor in curs de dezvoltare se realizeaza prin containerizare.
Containerizarea a necesitat standardizarea containerelor, a mijloacelor tehnice pentru manipularea acestora si unificarea metodelor de organizare a transporturilor. O contributie importanta in acest sens a adus Organizatia Internationala de Standardizare (I.S.O.).
Dezvoltarea rapida a transporturilor containerizate se explica prin eficienta lor economica ridicata. In transportul maritim, de pilda, eficienta se manifesta prin: reducerea operatiunilor de transbordare si cresterea productivitatii muncii in realizarea acestor operatiuni de 10 – 15 ori, reducandu-se corespunzator si forta de munca necesara; reducerea cheltuielilor de stivuire a marfurilor de circa 10 ori; reducerea de 5 – 8 ori a timpului de stationare a navelor in porturi; reducerea cheltuielilor totale cu transportul si transbordarea marfurilor de circa trei ori in comparatie cu metodele clasice de transport.
In transportul pe calea ferata, containerizarea reduce volumul de lucru al statiilor de triaj, sporind in mod corespunzator capacitatea acestora, sporeste viteza comerciala a trenurilor si mareste rulajul vagoanelor in medie cu 20 – 25%. In transportul auto, prin containerizare se obtin importante economii de investitii prin simplificarea si ieftinirea constructiei mijloacelor de transport, prin folosirea mai buna a mijloacelor de tractiune. Operatiunile de incarcare-descarcare a unui container cu marfa deja stivuita in el se reduc la doua – trei minute, fata de cca trei ore cate erau necesare in cazul transportului clasic.
Containerizarea necesita insa investitii importante pentru amenajarea de terminale speciale pentru containere, pentru constructia de containere si de mijloace speciale de transport container moloz.
O tendinta recenta in administrarea containerelor pe plan mondial o constituie cresterea ponderii firmelor de leasing si de scadere corespunzatoare a ponderii carausilor specializati. Explicatia consta in faptul ca prin leasing containerele sunt mai bine gospodarite. Leasing-ul permite cresterea coeficientului de utilizare a containerelor si reducerea corespunzatoare a necesarului general de inchiriere container moloz. De asemenea, permite o cota mai mica de impozite platite de carausii care inchiriaza containere, intrucat in cele mai multe tari plata chiriilor este trecuta la „cheltuieli de exploatare”, care nu sunt impozabile.
Nivelul chiriei depinde de: tipul si marimea containerului; termenul de inchiriere; numarul containerelor inchiriate; relatia de transport s.a. In general, termenul minim de inchiriere este de 30 zile. Pe masura ce termenul de inchiriere creste, chiria zilnica este de regula, mai mica.
In vederea stimularii inchirierilor pe termen lung, a fost elaborata si se practica tot mai mult metoda „pool plans”, care consta in posibilitatea schimbului unei parti din containerele luate cu chirie, prin predarea lor intr-un depou de containere si primirea unui numar echivalent de containere dintr-un alt depou. Aceasta metoda cunoaste o larga utilizare pe acele relatii de transport in care exista un dezechilibru intre curentii de marfuri de export-import, in special in relatiile dintre tarile industriale si tarile in curs de dezvoltare.

Activitatile din constructii si demolari sunt o sursa importanta de deseuri, in unele tari cantitatea generata fiind aproape egala cu cea de deseuri municipale solide (Franta, Germania etc.). Aproximativ 80% din cantitatea de moloz generata rezulta din constructii civile ( cladiri) si 20% din constructii edilitare si drumuri si poduri.
In noiembrie 1971, firmele de leasing au infiintat Institutul Companiilor Internationale de Leasing (Institute of International Container Lessors), al carui scop este de a coordona activitatea acestor firme in probleme de standardizare, crearea unor sisteme unice de exploatare si reparatii ale containerelor, reprezentarea intereselor firmelor de leasing in cadrul organizatiilor internationale de transport etc.
In transportul de containere pe calea ferata, un rol deosebit revine societatii „INTERCONTAINER”. Infiintata in 1967, aceasta societate reuneste 23 cai ferate europene si Societatea pentru Transportul Marfurilor Refrigerate „INTERFRIGO”. INTERCONTAINER este agent comercial al cailor ferate membre, nu are mijloace de transport sau utilaje proprii, dar exploateaza mijloacele puse la dispozitie de caile ferate si intreprinderile auto care colaboreaza cu acestea. Prin contractele anuale incheiate cu caile ferate membre, acestea din urma acorda societatii INTERCONTAINER rabaturi de la tarifele oficiale care-i permit sa-si acopere cheltuielile generate de activitatea sa comerciala, sa obtina profituri si sa acorde sprijin financiar cailor ferate membre pentru achizitionarea de material rulant de constructie speciala, utilaje pentru manipularea containerelor s.a.

Conform raportarilor statistice in anul 2006 la nivelul intregii tari au fost colectate circa 475.000 tone deseuri din constructii si demolari, cantitate care a fost in intregime eliminata prin depozitare.
Generarea deseurilor din constructii si demolari este un proces delimitat in timp. Cantitatile generate depind strict de marimea constructiei demolate, iar in cazul santierelor de constructii depind de disciplina tehnologica (construirea cu generarea unor cantitati reduse de deseuri). Generarea acestora este un proces cu caracter discontinuu.


Monitorizarea cantitatii generate si gestionate de moloz este un proces dificil, avand in vedere existenta a mii de mici antreprenori care efectueaza aceste operatii. Mai mult, la ora actuala in Romania nu exista un depozit pentru deseuri din constructii si demolari, eliminarea acestor deseuri realizandu-se, de cele mai multe ori, pe amplasamentul depozitelor pentru deseuri municipale solide.

Detinem containere moloz de 7 mc cu stationare 2-3 zile, atat cat aveti nevoie pentru incarca molozul obtinut.

De ce sa ne alegeti pe noi?!....deoarece avem cele mai mici preturi de pe piata si un simplu apel devine prioritatea noastra.

Livram containere atat in Bucuresti cat si in zonele limitrofe, programarea se efectuaeaza cu o zi inainte.

Pentru a obtine un pret va rugam sa ne contactati sau sa ne trimiteti un mail si un operator va contacteaza imediat pentru a pune la punct toate detaliile.